متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

جاوا اسکریپت چیست

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی پویا مبتنی بر شی object و سطح بالا است که به عنوان ابزاری برای ایجاد تعامل در صفحات وب محبوب است.جاوا اسکریپت  یک زبان برنامه نویسی متنی است که هم در سمت کلاینت و هم در سمت سرور استفاده می شود و به شما امکان می دهد صفحات وب را تعاملی کنید. در جایی که HTML و CSS زبانی هستند که به صفحات وب ساختار و سبک می دهند ، جاوا اسکریپت به عناصر تعاملی صفحات وب می دهد که کاربر را درگیر خود می کند. مثالهای متداول جاوا اسکریپت که ممکن است هر روز استفاده کنید شامل جعبه جستجو در آمازون ، ویدئوی خلاصه اخبار تعبیه شده در نیویورک تایمز یا تازه کردن خوراک توییتر است.

 

متخصص جاوا اسکریپت

پیش نیازهای مطالعه متخصص جاوا اسکریپت


هیچ دانش قبلی در مورد زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت لازم نیست. با این حال ، دانش آموزان باید با استفاده از اینترنت ، توسعه صفحات وب و پیکربندی شبکه ها در سطحی مطابق با آنچه در سری CIW Web Foundations وجود دارد ، آشنا باشند. دانش توسعه کد HTML لازم است.
با استفاده از جاوا اسکریپت می توانید مقدمه برنامه نویسی را بررسی کنید.

 

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت به توسعه دهندگان وب نشان می دهد که چگونه از ویژگی های زبان جاوا اسکریپت برای طراحی راه حل های مستقل از سمت مشتری و مشتری استفاده کنند. نامزدها همچنین محبوب ترین برنامه های جاوا اسکریپت را درک کرده و از آنها استفاده می کنند.CIW محبوب ترین برنامه آموزشی در جهان برای کسانی است که در زمینه طراحی و توسعه وب جدی هستند. این دوره متخصص Javascript CIW است. دانش آموزان مهارت برقراری ارتباط با کاربران ، DOM ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر XHTML و برقراری ارتباط با پایگاه های اطلاعات را کسب می کنند

 

منبع:

https://www.hackreactor.com/blog/what-is-javascript-used-for

https://www.springest.net/uk-open-college/ciw-javascript-specialist-course

  • مجتبی تواضع

جاوا اسکریپت چیست


جاوا اسکریپت یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی است که در دنیای مدرن استفاده می شود و ابزاری اساسی برای هر رمزگذار رایانه ای یا طراح وب است. دانش کافی از جاوا اسکریپت از طریق این صلاحیت برای دانش آموزان ایجاد می شود تا در حرفه خود در یک صنعت مبتنی بر وب استفاده کنند. متخصص جاوا اسکریپت به توسعه دهندگان می آموزد که چگونه از ویژگی های زبان جاوا اسکریپت برای طراحی راه حل های مستقل از مشتری و مشتری استفاده کنند. دانش آموزان همچنین محبوب ترین برنامه های جاوا اسکریپت را درک کرده و از آنها استفاده می کنند. این مهارت های تخصصی زبان وب می تواند به شما کمک کند تا شغل خود را در توسعه وب پیشرفته و فن آوری ها شروع یا رشد دهید.

 

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

سالها پیش ، شما می توانستید وب سایتی را فقط با HTML تولید کنید. اکنون ، جاوا اسکریپت یک فناوری مهم است که نه تنها وب سایت های تعاملی بلکه برنامه های کامل وب را نیز ایجاد می کند. سایت های مدرن فقط داده ها را نمایش نمی دهند بلکه به طور کلی به کاربران در تکمیل وظایف مانند رزرو یا خرید یک کالا کمک می کنند.
جاوا اسکریپت بخش مهمی از این معاملات است. مدیریت محتوای صفحه نمایش پویا تا تعامل با سرورهای از راه دور ، هر توسعه دهنده ای به جاوا اسکریپت نیاز دارد.
و جاوا اسکریپت دیگر فقط یک زبان وب نیست. با توجه به فناوری های مرتبط مانند Node و Phone Gap ، جاوا اسکریپت اکنون می تواند در توسعه وب (سمت مشتری و سرور) و توسعه تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد.

 

گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت

صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت برای داوطلبانی است که علاقه مند به طراحی راه حلهای مستقل از مشتری و مشتری هستند که تعامل و علاقه مشتری را افزایش می دهند. گواهینامه CIW JavaScript Specialist تضمین می کند که دارنده می تواند:

با کاربران ارتباط برقرار کنید
Document Object Model را اصلاح کنید
جریان برنامه را کنترل کنید
اعتبارسنجی فرم ها
تصاویر متحرک
کوکی ایجاد کنید
تغییر HTML
ارتباط با پایگاه های داده

 

منبع:

https://www.udemy.com/course/javascript-specialist/

https://hackr.io/blog/best-javascript-certification

  • مجتبی تواضع

جاوا اسکریپت چگونه کار می کند

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی سمت مشتری است و یکی از کارآمدترین زبانهای نوشتاری است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. اصطلاح. زبان برنامه نویسی سمت مشتری به این معنی است که در سمت کلاینت (یا در دستگاه کلاینت) در داخل مرورگرهای وب اجرا می شود ، اما یک نکته مهم برای یادآوری این است که مرورگر وب مشتری نیز باید از جاوا اسکریپت پشتیبانی کند یا از آن باید جاوا اسکریپت فعال باشد. امروزه ، بیشتر مرورگرهای وب مدرن از جاوا اسکریپت پشتیبانی می کنند و دارای موتورهای جاوا اسکریپت خود هستند. به عنوان مثال ، Google Chrome دارای موتور جاوا اسکریپت مخصوص خود به نام V8 است.

از آنجا که جاوا اسکریپت محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، تیم ها از پشتیبانی خود در بسیاری از سطوح در پشته خود استفاده می کنند - برنامه های جلو ، پشت ، برنامه های ترکیبی ، دستگاه های تعبیه شده و موارد دیگر.یک نمونه مشهور از موتور جاوا اسکریپت ، موتور V8 Google است. به عنوان مثال از موتور V8 در داخل Chrome و Node.js استفاده می شود.

 

متخصص جاوا اسکریپت

تاریخچه JavaScript


ممکن است بپرسید ، چرا که جاوا اسکریپت در صورت سرعت پایین بسیار ضعیف است ، چرا اینگونه طراحی شده است؟ برای آن ، ما باید تاریخچه آن را درک کنیم.
در روزهای اولیه وب ، از مرورگرهای وب برای نمایش صفحات ثابت استفاده می شد. به طور معمول این صفحات غیر تعاملی بودند. برای افزودن تعاملات ، زبان جدیدی در سال 1995 توسط Brendan Eich در مرورگر Netscape معرفی شد. این زبان جدید جاوا اسکریپت بود (که قبلاً LiveScript نامیده می شد) و طراحی آن 10 روز طول کشید.

 

متخصص جاوا اسکریپت

 

متخصص جاوا اسکریپت بر مفاهیم اساسی زبان جاوا اسکریپت متمرکز است. این متخصص جاوا اسکریپت به شما مهارت می دهد تا بتواند راه حلهای مستقل از بستر مشتری و مشتری را طراحی کند که با ارائه تعامل و علاقه ، ارزش وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از جاوا اسکریپت برای برقراری ارتباط با کاربران ، تغییر مدل Document Object (DOM) ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر XHTML در حال حرکت و برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده کنید.

شما به عنوان یک متخصص جاوا اسکریپت تعیین شده ، واجد شرایط ایجاد ، نگهداری و ویرایش کد جاوا اسکریپت هستید. شما می توانید به تیم های توسعه در ایجاد برنامه های مرتبط و واکنشی تحت وب و موبایل کمک کنید یا حتی خود به تنهایی برنامه ایجاد کنید.

 

 

منبع:

https://www.pass4sure.com/CIW-JavaScript-Specialist-certification.html

  • مجتبی تواضع

آموزش جاوا اسکریپت


آموزش جاوا اسکریپت راهی برای طراحی صفحات وب جذاب تر و کاربرپسندتر است. جاوا اسکریپت اولین بار توسط Netscape با نام LiveScript به وب و بازار معرفی شد. اما بعداً با حمایت Sun Microsystems (خالق JAVA) به جاوا اسکریپت معروف شد. جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت نویسی است که بیشتر مربوط به کد HTML است و مانند کد HTML در سیستم عامل های مختلف اجرا می شود یا به عبارت دیگر توسط مرورگرهای وب مختلف قابل تفسیر است.


وظایف متخصص جاوا اسکریپت


متخصص جاوا اسکریپت می داند چگونه پروژه های دنیای واقعی را تکمیل کند و به عنوان یک توسعه دهنده مدرن جاوا اسکریپت زندگی کند.
متخصص جاوا اسکریپت می توانند بیش از هر زبان سطح بالا سیستم عامل های بیشتری را هدف قرار دهند ، زیرا جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان برنامه نویسی با غنی ترین ماژول های OSS موجود است.
 آنها برای ایجاد صفحات وب تعاملی ، تجربه کاربر و طراحی پاسخگو استفاده می شوند.
متخصص جاوا اسکریپت مسئول برنامه نویسی ، توسعه و پیاده سازی یک وب سایت هستند و ممکن است با کارهای مختلف برنامه نویسی که برای ایجاد وب سایت انجام می دهند ، هماهنگ شوند. آنها مسئول کل سایت یا فقط بخشهای خاص یا صفحات یک یا چند وب سایت هستند.

آموزش جاوا اسکریپت


چرا باید متخصص جاوا اسکریپت شویم


با پیشرفت دنیای برنامه نویسی متخصص جاوا اسکریپت بودن مزیت بزرگی برای یک برنامه نویس است چرا که جاوا اسکریپت یکی از زبانهای پرطرفدار در جهان است و نقش مهمی در توسعه وب حرفه ای دارد.
 این زبان در هر دو بخش Front-End و Back-End استفاده می شود و به شما امکان می دهد درآمد بیشتری کسب کنید.
 مسیر جمع شدن کامل با یادگیری جاوا اسکریپت برای شما هموار خواهد شد.
 به شما امکان می دهد دلار کسب کنید و از سایت های خارجی پروژه دریافت کنید.
یادگیری آن امتیاز ویژه ای برای علاقه مندان به مهاجرت از طریق برنامه نویسی است.


متخصص جاوا اسکریپت چگونه می تواند درآمد کسب کرد


متخصص جاوا اسکریپت پس از آموزش های بسیار زیاد جاوا اسکریپت ، می تواند به عنوان یک فریلنسر کار کند و همچنین در شرکت های برنامه نویسی به عنوان فرانت کار Vanilla جاوا اسکریپت استخدام شود و یا به تیم های استارتاپی  بپیوندد و درآمد کسب کند.
 همچنین متخصص جاوا اسکریپ پس از آموزش جاوا اسکریپت ، می تواند فریمورک ها و کتابخانه هایی مثل ریکت، ویو، انگیولار و … بیاموزد.
و با یادگیری یکی از ابزارهای Vue، Angular، React می توانید به عنوان یک فرانت کار حرفه ای استخدام شود.
شما می توانید Node Js را یاد بگیرید و به یک اند کار حرفه ای تبدیل شوید.
می توانید React Native را کار کنید و یک برنامه نویس آندروید شوید.


روحیات لازم برای تبدیل شدن به متخصص جاوا اسکریپت


برای متخصص شدن در جاوا اسکریپت ، روحیات زیر لازم است:
ترویج و ایجاد انگیزه کنید
 سریع و مشتاقانه بیاموزید
مهارت های ارتباطی و همکاری را بیاموزید
اهمیت دادن به جزئیات ریز و درشت
دارای دانش ریاضی ، منطق و درک بودن
مهارت ها را افزایش دهید و آنها را به روز کنید
 

  • مجتبی تواضع

دریاچه مهارلو کجاست

اگر قصد سفر به استان فارس و دیدار از مناطق دیدنی و خوش آب و هوای آن را دارید حتما سری هم به یکی از دریاچه های معروف این استان، دریاچه مهارلو بزنید که دلیل اصلی شهرت و زیبایی شگفت انگیز آن، صورتی بودن رنگ آن است. شاید همیشه وقتی اسم دریاچه را  می شنوید در ذهنتان جایی به رنگ آبی نقش می بندد درحالی که در استان زیبا و تاریخی فارس یکی از جاذبه های دیدنی همین دریاچه مهارلو است که با رنگ بی نظیر خویش، به عنوان یکی از جاهای دیدنی شیراز شناخته می شود.


چرا دریاچه مهارلو قرمز است

خشکسالی های اخیر سبب شده تا در فصل تابستان دریاچه تا مرز خشک شدن به پیش برود اما در فصول پاییز و زمستان و ابتدای بهار این دریاچه نسبتا پرآب بوده و چشم انداز زیبایی دارد. دریاچه مهارلو به سبب شوری بسیار زیاد و آبی گرم تر با دمایی به نسبت بالا یکی از بهترین مناطق برای زندگی نوعی جلبک به رنگ قرمز است که کشند قرمز نامیده می شود. وجود این جلبک ها سبب می شود تا آب این دریاچه در زمان کم آبی به رنگ قرمز تند و در زمان پرآبی به رنگ صورتی دیده شود. این حجم از شوری و دمای نسبتا بالا سبب شدت تا هیچ موجود زنده ای به جز باکتری آرتیما نتواند به طور دائم در این دریاچه زنده بماند.
 

 

http://mylesewmb08755.pages10.com/--36316684
http://judahgarh32109.blogolize.com/--38563525
http://shanevpfv87542.ampblogs.com/--35803260
http://jaredzlws47765.blogocial.com/--33726185
http://alexisjzqf10976.onesmablog.com/--37764054
http://jaspercyqh32109.shotblogs.com/-14188263
http://cesarevla09710.tribunablog.com/-14393580
http://cristiannhyo54219.blogminds.com/-12340020
http://johnathankaqe21986.bloguetechno.com/--34348612
http://donovangsxd95553.suomiblog.com/-15504048
http://louispjcs76543.pointblog.net/--38218459
http://rafaelslcr65420.full-design.com/--41938762
http://keegansjyn54209.thezenweb.com/--36597730
http://griffinzofs35813.tinyblogging.com/--40757890
http://marcogwly59360.ampedpages.com/--28434213
http://zanepeui32097.blog5.net/41361743/
http://caidenbshw98754.acidblog.net/30973423/
http://emilianofxod10875.fireblogz.com/30629154/
http://trevorcyqf21986.blogofoto.com/30923742/
http://elliotqiyn53209.aioblogs.com/53699641/
http://messiahvqhx98653.dsiblogger.com/31100917/
http://andersonskzp54310.free-blogz.com/47077673/
http://alexisajev98765.xzblogs.com/41909534/
http://deanmgyq03102.widblog.com/54248573/
http://keegantjzp54310.blogdon.net/-16746398
http://felixbtla19876.collectblogs.com/46013174/
http://jaidenlcti32097.isblog.net/-17558867
http://finnbtju36936.ka-blogs.com/53636363/
http://kameronjdti31097.blogkoo.com/-19508910
http://stephenyqgw87754.alltdesign.com/-20526463
http://chancebnhx98765.total-blog.com/-25402030
http://ricardonjsp01345.amoblog.com/-21988734
http://josueaqgv86542.blog-gold.com/5249513/دریاچه-مهارلو
http://louismcez58764.ambien-blog.com/5217184/دریاچه-مهارلو
http://devinvndu68753.blog-a-story.com/5196562/دریاچه-مهارلو
http://charlieicth31086.blogacep.com/4849693/دریاچه-مهارلو
http://trentonvspj44443.atualblog.com/5163311/دریاچه-مهارلو
http://cruzhzpe10975.blogadvize.com/5267058/دریاچه-مهارلو
http://codyjdvm54220.bloggerbags.com/4968521/دریاچه-مهارلو
http://kameronquor16202.bloggosite.com/5301690/دریاچه-مهارلو
http://kylerfwmb09865.bloggerswise.com/5191184/دریاچه-مهارلو
http://lukasqixm43209.blogoscience.com/5180527/دریاچه-مهارلو
http://laneiznc19865.blogproducer.com/5318258/دریاچه-مهارلو
http://jaredfpzu87654.blogrelation.com/5210582/دریاچه-مهارلو
http://israelarhw87643.blogrenanda.com/5290862/دریاچه-مهارلو
http://augustoako12356.blogsidea.com/5300055/دریاچه-مهارلو
http://rafaelhxnb09865.blogthisbiz.com/5113443/دریاچه-مهارلو
http://messiahofwm54321.blue-blogs.com/5187649/دریاچه-مهارلو
http://marcoswac58014.csublogs.com/5037915/دریاچه-مهارلو
http://lanebumc19865.dailyhitblog.com/5178002/دریاچه-مهارلو
http://jasperyslb10976.develop-blog.com/5280149/دریاچه-مهارلو
http://alexisnjbk29247.is-blog.com/5312631/دریاچه-مهارلو
http://andrespfvk42198.loginblogin.com/5244437/دریاچه-مهارلو
http://jaredpjzp54219.mdkblog.com/5012718/دریاچه-مهارلو
http://donovandsiw87542.mybuzzblog.com/4977805/دریاچه-مهارلو
http://tysongxmb09764.theobloggers.com/5309542/دریاچه-مهارلو
http://hectoryype33159.thenerdsblog.com/4908041/دریاچه-مهارلو
http://dominickeuah52964.newbigblog.com/5079940/دریاچه-مهارلو
http://erickfype10875.worldblogged.com/5092379/دریاچه-مهارلو
http://beauzsjz98354.win-blog.com/5351552/دریاچه-مهارلو
http://chancexpet76421.ttblogs.com/5030206/دریاچه-مهارلو
http://ricardozrhw87542.vblogetin.com/4925551/دریاچه-مهارلو
http://elliotoeui32197.topbloghub.com/5298720/دریاچه-مهارلو
http://louisbaaq64310.digiblogbox.com/25891642/
http://zaneqiyn52065.blogzag.com/44841392/
http://manuelzoet75431.jaiblogs.com/26134832/
http://keeganrjzo54219.yomoblog.com/5514271/دریاچه-مهارلو
http://alexisupiz09865.imblogs.net/49770542/
http://alexisrlbr65320.look4blog.com/39651729/
http://erickebmw36032.blogstival.com/23721872/
http://landenfvlz09764.designi1.com/23238166/
http://franciscoztkz08754.educationalimpactblog.com/23543276/
http://reidyoet76431.mybloglicious.com/23371068/
http://arthurofwk42198.ivasdesign.com/23560382/
http://shanedvla08754.post-blogs.com/23525545/
http://arthurnfwk94936.link4blogs.com/23662059/
http://sergiozriy98776.review-blogger.com/23342837/
https://ricardofeyo37150.blogsumer.com/3774936/دریاچه-مهارلو
https://franciscomfkh64085.blognody.com/3792543/دریاچه-مهارلو
https://zionijfx61605.jts-blog.com/3766638/دریاچه-مهارلو
https://travisfznx82693.rimmablog.com/3787118/دریاچه-مهارلو
https://cristianmomg05050.bloggazza.com/3784964/دریاچه-مهارلو
https://zionzrhx98765.blogaritma.com/3765974/دریاچه-مهارلو
https://mariohufg79033.bcbloggers.com/3761310/دریاچه-مهارلو
https://lukascbav61120.shoutmyblog.com/3747391/دریاچه-مهارلو
https://judahhleu22100.blogcudinti.com/3776098/دریاچه-مهارلو
https://erickqeys57890.iyublog.com/3765642/دریاچه-مهارلو
https://juliusmcsg31987.blogdiloz.com/3766441/دریاچه-مهارلو
https://andersonkzjp03580.verybigblog.com/3750498/دریاچه-مهارلو
https://paxtonheli29044.activosblog.com/3761086/دریاچه-مهارلو
https://andresspni94049.p2blogs.com/3748577/دریاچه-مهارلو
https://zionzrgv87542.bloggactivo.com/3758885/دریاچه-مهارلو
https://becketthfou37674.theblogfairy.com/3762013/دریاچه-مهارلو
https://felixaumb09864.vidublog.com/3763784/دریاچه-مهارلو
https://jeffreyalzf69033.oblogation.com/3755891/دریاچه-مهارلو
https://louiszqyz57024.gynoblog.com/3750211/دریاچه-مهارلو
https://cristiandjcq75421.laowaiblog.com/3751876/دریاچه-مهارلو
https://collinsjzp64310.angelinsblog.com/3738700/دریاچه-مهارلو
https://codyxuir02334.bloggadores.com/3763802/دریاچه-مهارلو
https://reidxrbh92591.humor-blog.com/3758313/دریاچه-مهارلو
https://reidfxnc19875.thekatyblog.com/3745377/دریاچه-مهارلو
https://charlierhxl43208.blogspothub.com/3754766/دریاچه-مهارلو
https://keeganswqg27161.idblogmaker.com/3749287/دریاچه-مهارلو
https://zaneytka08754.blogdemls.com/3762583/دریاچه-مهارلو
https://gregoryzrhr87542.ageeksblog.com/3743294/دریاچه-مهارلو
https://cashcxmy69369.life3dblog.com/3739512/دریاچه-مهارلو
https://paxtontaul54321.blogunteer.com/3738568/دریاچه-مهارلو
https://felixbsjy09775.therainblog.com/3737540/دریاچه-مهارلو
https://marioialv59358.boyblogguide.com/3728930/دریاچه-مهارلو
https://donovanxnok41841.ltfblog.com/3765100/دریاچه-مهارلو
https://israelwndt76431.blogmazing.com/3749391/دریاچه-مهارلو
https://archermuyz34568.blogars.com/3732070/دریاچه-مهارلو
https://raymondroxi42197.thechapblog.com/3752331/دریاچه-مهارلو
https://andreshgwi18418.glifeblog.com/3749077/دریاچه-مهارلو
https://rafaelmcii75197.blogsvirals.com/3751216/دریاچه-مهارلو
https://martinlffc52635.losblogos.com/3737450/دریاچه-مهارلو
https://brookswwpe44180.estate-blog.com/3748352/دریاچه-مهارلو
https://travisnzbk94414.prublogger.com/3745865/دریاچه-مهارلو
https://zandereyoe10875.blogdomago.com/3764464/دریاچه-مهارلو
https://caidennhyo65432.bloguerosa.com/3749909/دریاچه-مهارلو
https://rafaelfipr51738.daneblogger.com/3751235/دریاچه-مهارلو
https://stepheneeim58804.goabroadblog.com/3754465/دریاچه-مهارلو
https://charlieputl88887.popup-blog.com/3736801/دریاچه-مهارلو
https://claytonaqft76431.blogozz.com/3748317/دریاچه-مهارلو
https://jaidenweim09505.activablog.com/3753590/دریاچه-مهارلو
https://danteoeuj32198.bloggazzo.com/3754194/دریاچه-مهارلو
https://finnsjlk99866.ssnblog.com/3732255/دریاچه-مهارلو
http://lanetmes76431.aboutyoublog.com/4326691/دریاچه-مهارلو
http://lorenzoxpwa62072.blog2news.com/4514770/دریاچه-مهارلو
http://arthurlcsg21986.blog4youth.com/4244618/دریاچه-مهارلو
http://collinxobm93692.blog5star.com/4562680/دریاچه-مهارلو
http://garrettgxnd10976.blogdun.com/4537420/دریاچه-مهارلو
http://rafaeljbqf72592.bloggactif.com/5110505/دریاچه-مهارلو
http://edgarlbrh20976.blogginaway.com/4560555/دریاچه-مهارلو
http://franciscosjyn54219.blogolenta.com/4934393/دریاچه-مهارلو
http://keeganbpco14703.blogripley.com/4596010/دریاچه-مهارلو
http://marioytka08754.blogsuperapp.com/4462727/دریاچه-مهارلو
http://archerqgxl43209.dgbloggers.com/4315097/دریاچه-مهارلو
http://shaneszjy17996.dreamyblogs.com/4337595/دریاچه-مهارلو
http://zanderctdm81024.frewwebs.com/4523071/دریاچه-مهارلو
http://finnwska09876.howeweb.com/4458443/دریاچه-مهارلو
http://judahllpg04814.idblogz.com/4257375/دریاچه-مهارلو
http://cristianwqhw87643.izrablog.com/1874148/دریاچه-مهارلو
http://eduardozqfu76532.kylieblog.com/4302787/دریاچه-مهارلو
http://milomzem13568.luwebs.com/4605626/دریاچه-مهارلو
http://spencerfdtj05836.slypage.com/4837114/دریاچه-مهارلو
http://louisuydz72615.webbuzzfeed.com/4479884/دریاچه-مهارلو
http://messiahhyoe10875.webdesign96.com/4398099/دریاچه-مهارلو
http://shanebskf29508.59bloggers.com/4430850/دریاچه-مهارلو
http://dantealop02356.bligblogging.com/4750156/دریاچه-مهارلو
http://rafaellddv41456.thelateblog.com/4630583/دریاچه-مهارلو
http://charliefhws49494.actoblog.com/4625751/دریاچه-مهارلو
http://mylesosnd30245.blog-mall.com/4678412/دریاچه-مهارلو
http://angelomjuy38137.blogs100.com/4634471/دریاچه-مهارلو
http://rowanqlfy50594.blogofchange.com/4771730/دریاچه-مهارلو
http://zanderuztf40517.spintheblog.com/4893635/دریاچه-مهارلو
http://andrenwjv62443.blogvivi.com/5035465/دریاچه-مهارلو
http://rowanoiua71470.bloginder.com/5258152/دریاچه-مهارلو
http://andrescvhl99875.blogdal.com/5254850/دریاچه-مهارلو
http://brookshdmq10987.newsbloger.com/5370690/دریاچه-مهارلو
http://landennqla95059.get-blogging.com/5630705/دریاچه-مهارلو
http://andrevqcg15813.targetblogs.com/5739228/دریاچه-مهارلو
http://elliottuxlu73716.bleepblogs.com/5904843/دریاچه-مهارلو
https://zaneyujs50482.activoblog.com/3427858/دریاچه-مهارلو
https://trentonmcsh21087.blogoxo.com/3426260/دریاچه-مهارلو
https://messiahamqq12456.elbloglibre.com/3425717/دریاچه-مهارلو
https://marcofdwi66654.blogscribble.com/3426538/دریاچه-مهارلو
https://fernandovylr33211.ja-blog.com/3427374/دریاچه-مهارلو
https://beauohnj86307.madmouseblog.com/3427885/دریاچه-مهارلو
https://fernandojguc93714.blogtov.com/3427800/دریاچه-مهارلو
https://mylesysjy98653.blog-ezine.com/3425945/دریاچه-مهارلو
https://jaredxndq26937.digitollblog.com/3426061/دریاچه-مهارلو
https://johnathanalpn01340.creacionblog.com/3427751/دریاچه-مهارلو
https://tysonhxma09764.tusblogos.com/3427358/دریاچه-مهارلو
https://eduardojdtj32098.blogchaat.com/3426042/دریاچه-مهارلو
https://dominickysbl99634.blazingblog.com/3427628/دریاچه-مهارلو
https://sethmkdu49371.dm-blog.com/3425852/دریاچه-مهارلو
https://rylanqkcq65421.smblogsites.com/3426200/دریاچه-مهارلو
https://israelnzeh68902.weblogco.com/3426152/دریاچه-مهارلو
https://daltonfuem44517.ourcodeblog.com/3426382/دریاچه-مهارلو
https://jasperofvk32108.blogdeazar.com/3426893/دریاچه-مهارلو
https://emilianowndt76432.eedblog.com/3426439/دریاچه-مهارلو
https://mariopxzx65842.theisblog.com/3426094/دریاچه-مهارلو
https://zionypft76532.blog2freedom.com/3426864/دریاچه-مهارلو
https://johnnyslbq64310.bloggip.com/3426207/دریاچه-مهارلو
https://andydtjx87653.qodsblog.com/3427032/دریاچه-مهارلو
https://mylesqgvk43108.liberty-blog.com/3426662/دریاچه-مهارلو
https://ricardogaqg21987.blogpayz.com/3427128/دریاچه-مهارلو
https://caidenhbrg21087.buyoutblog.com/3427716/دریاچه-مهارلو
https://andrekiud59257.blogitright.com/3428059/دریاچه-مهارلو
https://elliotogvk42198.blogunok.com/3426699/دریاچه-مهارلو
https://johnathankarf21986.techionblog.com/3426214/دریاچه-مهارلو
https://josueynds75421.blogdosaga.com/3427525/دریاچه-مهارلو
https://jaidenvlbp64310.blogpixi.com/3427340/دریاچه-مهارلو
https://garretttizo64310.blog-eye.com/3426206/دریاچه-مهارلو
https://reidargv87542.azzablog.com/3427587/دریاچه-مهارلو
https://riverfwlb09765.fare-blog.com/3427229/دریاچه-مهارلو
https://johnathanphxn53209.anchor-blog.com/3427044/دریاچه-مهارلو
https://israelowdi79135.blogsvila.com/3426711/دریاچه-مهارلو
https://brookszjqv24680.snack-blog.com/3428003/دریاچه-مهارلو
https://dominickndth21086.wssblogs.com/3427769/دریاچه-مهارلو
https://dantetnet76431.blogdanica.com/3427363/دریاچه-مهارلو
https://beckettukap64320.tkzblog.com/3428050/دریاچه-مهارلو
https://andybsjz09876.bloggerchest.com/3428280/دریاچه-مهارلو
https://augustxoeu76532.like-blogs.com/3427310/دریاچه-مهارلو
https://andersonkzpe10875.onzeblog.com/3427893/دریاچه-مهارلو
https://rowantjzn54210.ziblogs.com/3427387/دریاچه-مهارلو
https://cruzgwnb09764.answerblogs.com/3428472/دریاچه-مهارلو
https://charlierhxl43209.sharebyblog.com/3429917/دریاچه-مهارلو
https://milolcrh21087.tokka-blog.com/3430301/دریاچه-مهارلو
https://daltonaexf83457.wizzardsblog.com/3429033/دریاچه-مهارلو
https://eduardogarg21986.nizarblog.com/3429482/دریاچه-مهارلو

 

  • مجتبی تواضع

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت بر مفاهیم اساسی زبان جاوا اسکریپت متمرکز است. متخصص جاوا اسکریپت به شما مهارت می دهد تا بتواند راه حلهای مستقل از بستر مشتری و مشتری را ایجاد کند که با ارائه تعامل و علاقه ، ارزش وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از جاوا اسکریپت برای برقراری ارتباط با کاربران ، اصلاح Document Object Model (DOM) ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر HTML در حال پرواز و برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده کنید.

 

مهارت های متخصص جاوا اسکریپت

موارد ضروری زبان جاوا اسکریپت برای یک متخصص جاوا اسکریپت ، از جمله کنترل جریان برنامه ، اعتبار سنجی فرم ، مدیریت رویداد ، اشکال زدایی اسکریپت ها و همچنین ایجاد کوکی ها توسعه کد جاوا اسکریپت ، از جمله نوشتن برنامه ها و نوشتن اسکریپت ها برای مدل شی جاوا اسکریپت و ایجاد اشیا custom سفارشی پیاده سازی وب سایت ، از جمله نوشتن و اسکریپت نویسی ، ایجاد محتوای وب ، API های وب و کتابخانه ها و چارچوب های جاوا اسکریپت است.

 

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت برای چه کسانی مناسب است

1.افرادی که می خواهند شغل خود را در زمینه طراحی و توسعه وب توسعه دهند
2.متخصصان فناوری اطلاعات ، طراحان وب و کارشناسان بازاریابی
3.کسانی که می خواهند بیشتر یاد بگیرند

 

متوسط حقوق متخصص جاوا اسکریپت

متوسط حقوق سالانه سال 2015 یک متخصص جاوا اسکریپت که موفق به دریافت گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت شده است 77930 دلار است. این حقوق براساس 14000 نفر از متخصصان فناوری اطلاعات که به نظرسنجی مهارت ها و حقوق IT 2016 که توسط Global Knowledge در سپتامبر 2015 انجام شد ، پاسخ دادند ، محاسبه شد

 

منابع:

https://www.ciwcertified.com/ciw-certifications/web-development-series/javascript-specialist

https://www.openstudycollege.com/courses/ciw-javascript-specialist

  • مجتبی تواضع

متخصص جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت مهمترین زبانی است که می توانید یاد بگیریدو با یاد گرفتن آن یک متخصص جاوا اسکریپت شوید. سالها پیش ، شما می توانستید وب سایتی را فقط با HTML تولید کنید. اکنون ، جاوا اسکریپت یک فناوری مهم است که نه تنها وب سایت های تعاملی - بلکه برنامه های کامل وب را نیز ایجاد می کند. سایت های مدرن فقط داده ها را نمایش نمی دهند بلکه به طور کلی به کاربران در تکمیل وظایف مانند رزرو یا خرید یک مورد کمک می کنند. جاوا اسکریپت بخش مهمی از این معاملات است.

 

تعیین متخصص جاوا اسکریپت

تعیین متخصص جاوا اسکریپت اثبات ملموسی بر تسلط شما بر مهارتهای مهم جاوا اسکریپت است و صرف نظر از محیطی که در آن کار می کنید ، ارزش شما را افزایش می دهد.

 

متخصص جاوا اسکریپ

نیاز متخصص جاوا اسکریپت

از طریق محتوای صفحه نمایش پویا گرفته تا تعامل با سرورهای از راه دور ، همه توسعه دهندگان به متخصص جاوا اسکریپت نیاز دارند. و ، جاوا اسکریپت فقط یک زبان وب نیست. با توجه به فن آوری های مرتبط مانند Node و Phone Gap ، جاوا اسکریپت اکنون می تواند در توسعه وب (سمت مشتری و سرور) و توسعه تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد. این تنها بخشی از دلیل این است که Javascript زبانی است که می توان از آن شناخت. جاوا اسکریپت مطلوب ترین مهارت در بین کسانی است که متخصص جاوا اسکریپت را استخدام می کنند.

 

منبع:

https://www.packtpub.com/product/javascript-specialist-video/9781788470445

  • مجتبی تواضع

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت برای افرادی است که می خواهند بدانند چگونه می توانند از ویژگی های زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به طور کامل در توسعه برنامه های وب استفاده کنند. این مهارت های تخصصی زبان وب می تواند به شما کمک کند تا شغل خود را در توسعه وب پیشرفته و فن آوری ها شروع یا رشد دهید:
 
توسعه دهندگان وب
توسعه دهندگان نرم افزار
برنامه نویسان برنامه
توسعه دهندگان مشتری / سرور
ناشران دسک تاپ

متخصص شدن در جاوا اسکریپت به توسعه دهندگان می آموزد که چگونه از ویژگی های زبان جاوا اسکریپت برای طراحی راه حل های مستقل از مشتری و مشتری استفاده کنند. دانش آموزان همچنین محبوب ترین برنامه های جاوا اسکریپت را درک کرده و از آنها استفاده می کنند. این مهارت های تخصصی زبان وب می تواند به شما کمک کند تا شغل خود را در توسعه وب پیشرفته و فن آوری ها شروع یا رشد دهید. 

 

متخصص جاوا اسکریپت

 

متخصص جاوا اسکریپت بر مفاهیم اساسی زبان جاوا اسکریپت متمرکز است. این افراد می توانند راه حل های مستقل از بستر مشتری و مشتری را ایجاد کند که با ارائه تعامل و علاقه ، ارزش وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از جاوا اسکریپت برای برقراری ارتباط با کاربران ، تغییر مدل Document Object (DOM) ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر XHTML در حال حرکت و برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده کنید.

 

منبع:

https://spcollege.augusoft.net/index.cfm?method=course.courseinformation&int_course_id=7990

 

  • مجتبی تواضع

متخصص جاوا اسکریپت

گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت یک گواهینامه توسعه وب در سطح مبتدی و خنثی است که برای توسعه دهندگان وب ، توسعه دهندگان نرم افزار ، برنامه نویسان برنامه ، طراحان وب و طراحان UI / UX طراحی شده است. این گواهینامه مهارت های شما را در زمینه طراحی راه حل های مستقل از بستر مشتری و مشتری ، که ارزش وب سایت شما را از طریق تعامل افزایش می دهد ، تأیید می کند. این توانایی داوطلبان را برای استفاده از جاوا متخصص جاوا اسکریپت برای برقراری ارتباط با کاربران ، اصلاح Document Object Model (DOM) ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر HTML در حال پرواز و برقراری ارتباط با پایگاه های داده آزمایش می کند.

 

متخصص جاوا اسکریپت

گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت

اپراتورهای JavaScript
ایجاد محتوای وب
عبارات جاوا اسکریپت
نویسندگی و فیلمنامه نویسی
هشدارها و اعلان های جاوا اسکریپت
ابزارهای مدیریت وب و رسانه های دیجیتال
 راهنمای مطالعه آزمون صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت را ارائه می دهد. راهنمای آزمون صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت به شما کمک می کند محبوب ترین برنامه های JavaScript را برای قبولی در آزمون 1D0-735 درک کرده و از آنها استفاده کنید.

 

شرایط لازم برای صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت


 برای آزمون صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت هیچ پیش شرطی توصیه نمی شود. با این حال ، متخصص جاوا اسکریپت باید در کار با اینترنت ، توسعه صفحات وب و پیکربندی شبکه ها تا سطح مطابق با آنچه در مجموعه های CIW Web Foundations مسلط هستند. متخصص جاوا اسکریپت باید در مورد توسعه کد HTML بدانند.

 

ادامه مطالب و منبع :

https://www.ucertify.com/p/ciw-javascript-specialist-certification.html

 

 

  • مجتبی تواضع

جاوا اسکریپ چیست

JavaScript زبان برنامه نویسی محبوب وب است. این برای اهداف گسترده ای استفاده می شود ، از ایجاد کوکی ها و شناسایی مرورگرها تا بهبود طراحی یک صفحه وب ، اعتبار سنجی فرم ها و غیره متفاوت است.

تسلط بر جاوا اسکریپت و فناوری های مرتبط ، مانند DOM و HTML ، به کسی امکان می دهد تا صفحات وب پویای غنی از تعامل را توسعه و حفظ کند. JavaScript توسط همه مرورگرهای وب محبوب ، از جمله Chrome ، Edge ، Firefox ، Internet Explorer و Safari پشتیبانی می شود.

فقط این نیست که JavaScript در زمره پرکاربردترین زبانهای برنامه نویسی و فن آوری های وب است بلکه مهارت بسیار مطلوبی در بخش IT است. بنابراین ، قطعاً انتخاب جاوا اسکریپت حرکت خوبی است.

 

متخصص جاوا اسکریپت

CIW متخصص جاوا اسکریپت

CIW مخفف Certified Internet Web Professional است. از اواسط دهه 90 یکی از ارائه دهندگان اصلی صدور گواهینامه خنثی فروشنده در ایالات متحده است. مناطقی که توسط گواهینامه CIW تأیید می شوند شامل طراحی وب ، توسعه ، پایگاه داده ، شبکه ، مدیریت و امنیت هستند.

صدور گواهینامه CIW متخصص جاوا اسکریپ برای داوطلبانی است که علاقه مند به طراحی راه حلهای مستقل از مشتری و مشتری هستند که تعامل و علاقه مشتری را افزایش می دهد. گواهینامه CIW متخصص جاوا اسکریپ تضمین می کند که دارنده می تواند:

با کاربران ارتباط برقرار کنید
جریان برنامه را کنترل کنید
اعتبارسنجی فرم ها
تصاویر متحرک
کوکی ایجاد کنید
تغییر HTML
ارتباط با پایگاه های داده

بخش اول CIW متخصص جاوا اسکریپ بر اصول و فنون اساسی JS ، به ویژه اقدامات استاندارد برنامه نویسی و کار با داده ها و متغیرها ، و استفاده از رویدادها ، توابع و روش ها متمرکز است.

پس از آن ، داوطلبان می توانند تکنیک های برنامه نویسی متوسط متخصص جاوا اسکریپت ، مانند:

استفاده از ساختارهای کنترلی برای جریان برنامه
دستکاری JS DOM
استقرار اشیا language زبان
ایجاد و استفاده از عبارات و اشیا custom سفارشی
گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت همچنین بر روی ابزارها و تکنیک های اشکال زدایی و تصحیح کد JS و پسوندهای JS مانند چارچوب ها و کتابخانه های جاوا اسکریپت ، برنامه های وب تعاملی پیشرفته با AJAX و API های وب متمرکز است. گواهینامه JS برای موارد زیر ایده آل است:

توسعه دهندگان نرم افزار
طراحان وب
توسعه دهندگان وب
طراحان UI / UX
توسعه دهندگان تمام پشته

 

منبع:

https://hackr.io/blog/best-javascript-certification

  • مجتبی تواضع