متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۴۳ ق.ظ

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت برای افرادی است که می خواهند بدانند چگونه می توانند از ویژگی های زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به طور کامل در توسعه برنامه های وب استفاده کنند. این مهارت های تخصصی زبان وب می تواند به شما کمک کند تا شغل خود را در توسعه وب پیشرفته و فن آوری ها شروع یا رشد دهید:
 
توسعه دهندگان وب
توسعه دهندگان نرم افزار
برنامه نویسان برنامه
توسعه دهندگان مشتری / سرور
ناشران دسک تاپ

متخصص شدن در جاوا اسکریپت به توسعه دهندگان می آموزد که چگونه از ویژگی های زبان جاوا اسکریپت برای طراحی راه حل های مستقل از مشتری و مشتری استفاده کنند. دانش آموزان همچنین محبوب ترین برنامه های جاوا اسکریپت را درک کرده و از آنها استفاده می کنند. این مهارت های تخصصی زبان وب می تواند به شما کمک کند تا شغل خود را در توسعه وب پیشرفته و فن آوری ها شروع یا رشد دهید. 

 

متخصص جاوا اسکریپت

 

متخصص جاوا اسکریپت بر مفاهیم اساسی زبان جاوا اسکریپت متمرکز است. این افراد می توانند راه حل های مستقل از بستر مشتری و مشتری را ایجاد کند که با ارائه تعامل و علاقه ، ارزش وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از جاوا اسکریپت برای برقراری ارتباط با کاربران ، تغییر مدل Document Object (DOM) ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر XHTML در حال حرکت و برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده کنید.

 

منبع:

https://spcollege.augusoft.net/index.cfm?method=course.courseinformation&int_course_id=7990

 

  • مجتبی تواضع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی