متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷ ب.ظ

متخصص جاوا اسکریپت

گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت یک گواهینامه توسعه وب در سطح مبتدی و خنثی است که برای توسعه دهندگان وب ، توسعه دهندگان نرم افزار ، برنامه نویسان برنامه ، طراحان وب و طراحان UI / UX طراحی شده است. این گواهینامه مهارت های شما را در زمینه طراحی راه حل های مستقل از بستر مشتری و مشتری ، که ارزش وب سایت شما را از طریق تعامل افزایش می دهد ، تأیید می کند. این توانایی داوطلبان را برای استفاده از جاوا متخصص جاوا اسکریپت برای برقراری ارتباط با کاربران ، اصلاح Document Object Model (DOM) ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر HTML در حال پرواز و برقراری ارتباط با پایگاه های داده آزمایش می کند.

 

متخصص جاوا اسکریپت

گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت

اپراتورهای JavaScript
ایجاد محتوای وب
عبارات جاوا اسکریپت
نویسندگی و فیلمنامه نویسی
هشدارها و اعلان های جاوا اسکریپت
ابزارهای مدیریت وب و رسانه های دیجیتال
 راهنمای مطالعه آزمون صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت را ارائه می دهد. راهنمای آزمون صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت به شما کمک می کند محبوب ترین برنامه های JavaScript را برای قبولی در آزمون 1D0-735 درک کرده و از آنها استفاده کنید.

 

شرایط لازم برای صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت


 برای آزمون صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت هیچ پیش شرطی توصیه نمی شود. با این حال ، متخصص جاوا اسکریپت باید در کار با اینترنت ، توسعه صفحات وب و پیکربندی شبکه ها تا سطح مطابق با آنچه در مجموعه های CIW Web Foundations مسلط هستند. متخصص جاوا اسکریپت باید در مورد توسعه کد HTML بدانند.

 

ادامه مطالب و منبع :

https://www.ucertify.com/p/ciw-javascript-specialist-certification.html

 

 

  • مجتبی تواضع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی