متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۷ ق.ظ

متخصصص جاوا اسکریپت

متخصصص جاوا اسکریپت به توسعه دهندگان می آموزد که چگونه از ویژگی های زبان جاوا اسکریپت برای طراحی راه حل های مستقل از مشتری و مشتری استفاده کنند. دانش آموزان همچنین محبوب ترین برنامه های جاوا اسکریپت را درک کرده و از آنها استفاده می کنند. این مهارت های تخصصی زبان وب می تواند به شما کمک کند تا شغل خود را در توسعه وب پیشرفته و فن آوری ها شروع یا رشد دهید.

 

متخصص جاوا اسکریپت

پیش نیازها متخصصص جاوا اسکریپت


هیچ دانش قبلی در مورد زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت لازم نیست. با این حال ، دانش آموزان باید با استفاده از اینترنت ، توسعه صفحات وب و پیکربندی شبکه ها در سطحی مطابق با آنچه در سری CIW Web Foundations وجود دارد آشنا باشند. دانش توسعه کد X / HTML لازم است.متخصصص جاوا اسکریپت بر مفاهیم اساسی زبان جاوا اسکریپت متمرکز است. این دوره به شما مهارت می دهد تا بتواند راه حل های مستقل از بستر مشتری و مشتری را ایجاد کند که با ارائه تعامل و علاقه ، ارزش وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد. شما خواهید آموخت که چگونه از جاوا اسکریپت برای برقراری ارتباط با کاربران ، تغییر مدل Document Object (DOM) ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر HTML در حال پرواز و برقراری ارتباط با پایگاه داده استفاده کنید.

 

گواهینامه متخصصص جاوا اسکریپت 


گواهینامه متخصصص جاوا اسکریپت داوطلبان را برای شرکت در آزمون متخصصص جاوا اسکریپت  آماده می کند که در صورت قبولی گواهینامه متخصصص جاوا اسکریپت را به فرد می دهد.داوطلبانی که دارای گواهینامه CIW Perl Specialist و CIW Database Design Specialist نیز هستند علاوه بر این گواهینامه پیشرفته CIW Web Development Professional را نیز کسب می کنند.

 

 

منبع:

https://www.online-learning-college.com/course/ciw-javascript-specialist/

https://directory.trainingindustry.com/training-supplier/certification-partners/ciw-javascript-specialist-1023312

  • مجتبی تواضع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی