متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۱ ق.ظ

جاوا اسکریپت چیست


جاوا اسکریپت یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی است که در دنیای مدرن استفاده می شود و ابزاری اساسی برای هر رمزگذار رایانه ای یا طراح وب است. دانش کافی از جاوا اسکریپت از طریق این صلاحیت برای دانش آموزان ایجاد می شود تا در حرفه خود در یک صنعت مبتنی بر وب استفاده کنند. متخصص جاوا اسکریپت به توسعه دهندگان می آموزد که چگونه از ویژگی های زبان جاوا اسکریپت برای طراحی راه حل های مستقل از مشتری و مشتری استفاده کنند. دانش آموزان همچنین محبوب ترین برنامه های جاوا اسکریپت را درک کرده و از آنها استفاده می کنند. این مهارت های تخصصی زبان وب می تواند به شما کمک کند تا شغل خود را در توسعه وب پیشرفته و فن آوری ها شروع یا رشد دهید.

 

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

سالها پیش ، شما می توانستید وب سایتی را فقط با HTML تولید کنید. اکنون ، جاوا اسکریپت یک فناوری مهم است که نه تنها وب سایت های تعاملی بلکه برنامه های کامل وب را نیز ایجاد می کند. سایت های مدرن فقط داده ها را نمایش نمی دهند بلکه به طور کلی به کاربران در تکمیل وظایف مانند رزرو یا خرید یک کالا کمک می کنند.
جاوا اسکریپت بخش مهمی از این معاملات است. مدیریت محتوای صفحه نمایش پویا تا تعامل با سرورهای از راه دور ، هر توسعه دهنده ای به جاوا اسکریپت نیاز دارد.
و جاوا اسکریپت دیگر فقط یک زبان وب نیست. با توجه به فناوری های مرتبط مانند Node و Phone Gap ، جاوا اسکریپت اکنون می تواند در توسعه وب (سمت مشتری و سرور) و توسعه تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد.

 

گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت

صدور گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت برای داوطلبانی است که علاقه مند به طراحی راه حلهای مستقل از مشتری و مشتری هستند که تعامل و علاقه مشتری را افزایش می دهند. گواهینامه CIW JavaScript Specialist تضمین می کند که دارنده می تواند:

با کاربران ارتباط برقرار کنید
Document Object Model را اصلاح کنید
جریان برنامه را کنترل کنید
اعتبارسنجی فرم ها
تصاویر متحرک
کوکی ایجاد کنید
تغییر HTML
ارتباط با پایگاه های داده

 

منبع:

https://www.udemy.com/course/javascript-specialist/

https://hackr.io/blog/best-javascript-certification

  • مجتبی تواضع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی