متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

درباره متخصص جاوا اسکریپت

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۵ ب.ظ

گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت

گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت  یک گواهینامه توسعه وب در سطح مبتدی و خنثی است که برای توسعه دهندگان وب ، برنامه نویسان برنامه ، توسعه دهندگان نرم افزار ، طراحان وب و طراحان UI / UX طراحی شده است. بخش فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر رونق زیادی داشته است و فعالیت در این بخش می تواند به ثروت زیادی کمک کند. این نوع گواهینامه ها کاملاً چالش برانگیز هستند زیرا به شما کمک می کنند جهت مناسب خود را تعیین کنید. آنها به شما کمک می کنند تا در میان افراد متمایز باشید زیرا به صورت حرفه ای در دامنه مورد علاقه خود کار خواهید کرد. اما ، هیچ چیز در جهان به صورت رایگان نمی آید. شما برای تبدیل شدن به یک متخصص جاوا اسکریپت وب مجاز (CIW) مجبورید کارهای زیادی را بهمراه مجموعه مناسب منابع انجام دهید. اجازه دهید جزئیات این گواهینامه ارزشمند را دریافت کنیم.

 

متخصص جاوا اسکریپت

درباره متخصص جاوا اسکریپت


متخصص جاوا اسکریپت یک گواهینامه توسعه وب در سطح مبتدی و خنثی است که برای توسعه دهندگان وب ، برنامه نویسان برنامه ، توسعه دهندگان نرم افزار ، طراحان وب و طراحان UI / UX طراحی شده است. این گواهینامه مهارت های لازم برای طراحی راه حل های مستقل از سیستم مشتری و مشتری را که ارزش وب سایت را از طریق تعامل بهبود می بخشد ، تأیید می کند. این توانایی داوطلبان را برای استفاده از JavaScript برای برقراری ارتباط با کاربران ، اصلاح مدل شیument اسناد (DOM) ، تأیید فرم ها ، کنترل جریان برنامه ، ایجاد کوکی ها ، متحرک سازی تصاویر ، تغییر HTML در حال پرواز و برقراری ارتباط با پایگاه های داده آزمایش می کند.

 

اعتبار گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت


گواهینامه های CIW منقضی نمی شوند. پس از تأیید CIW ، همیشه CIW مجاز است. با این حال ، اهداف صنعت CIW و امتحانات صدور گواهینامه به طور دوره ای هنگامی که صنعت حکم می کند که به روز رسانی لازم است ، تجدید نظر می شود. CIW داوطلبان را تشویق می کند تا با شرکت در نسخه های جدید آزمون ها و دریافت آخرین نسخه از هر گواهینامه ، وضعیت گواهینامه خود را به روز کنند تا مهارت های فعلی خود را در بازار کار نشان دهند.

 

منبع:

https://www.testpreptraining.com/tutorial/ciw-javascript-specialist/

 

  • مجتبی تواضع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی