متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵ ق.ظ

جاوا اسکریپت چگونه کار می کند

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی سمت مشتری است و یکی از کارآمدترین زبانهای نوشتاری است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. اصطلاح. زبان برنامه نویسی سمت مشتری به این معنی است که در سمت کلاینت (یا در دستگاه کلاینت) در داخل مرورگرهای وب اجرا می شود ، اما یک نکته مهم برای یادآوری این است که مرورگر وب مشتری نیز باید از جاوا اسکریپت پشتیبانی کند یا از آن باید جاوا اسکریپت فعال باشد. امروزه ، بیشتر مرورگرهای وب مدرن از جاوا اسکریپت پشتیبانی می کنند و دارای موتورهای جاوا اسکریپت خود هستند. به عنوان مثال ، Google Chrome دارای موتور جاوا اسکریپت مخصوص خود به نام V8 است.

از آنجا که جاوا اسکریپت محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، تیم ها از پشتیبانی خود در بسیاری از سطوح در پشته خود استفاده می کنند - برنامه های جلو ، پشت ، برنامه های ترکیبی ، دستگاه های تعبیه شده و موارد دیگر.یک نمونه مشهور از موتور جاوا اسکریپت ، موتور V8 Google است. به عنوان مثال از موتور V8 در داخل Chrome و Node.js استفاده می شود.

 

متخصص جاوا اسکریپت

تاریخچه JavaScript


ممکن است بپرسید ، چرا که جاوا اسکریپت در صورت سرعت پایین بسیار ضعیف است ، چرا اینگونه طراحی شده است؟ برای آن ، ما باید تاریخچه آن را درک کنیم.
در روزهای اولیه وب ، از مرورگرهای وب برای نمایش صفحات ثابت استفاده می شد. به طور معمول این صفحات غیر تعاملی بودند. برای افزودن تعاملات ، زبان جدیدی در سال 1995 توسط Brendan Eich در مرورگر Netscape معرفی شد. این زبان جدید جاوا اسکریپت بود (که قبلاً LiveScript نامیده می شد) و طراحی آن 10 روز طول کشید.

 

متخصص جاوا اسکریپت

 

متخصص جاوا اسکریپت بر مفاهیم اساسی زبان جاوا اسکریپت متمرکز است. این متخصص جاوا اسکریپت به شما مهارت می دهد تا بتواند راه حلهای مستقل از بستر مشتری و مشتری را طراحی کند که با ارائه تعامل و علاقه ، ارزش وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از جاوا اسکریپت برای برقراری ارتباط با کاربران ، تغییر مدل Document Object (DOM) ، کنترل جریان برنامه ، تأیید فرم ها ، متحرک سازی تصاویر ، ایجاد کوکی ها ، تغییر XHTML در حال حرکت و برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده کنید.

شما به عنوان یک متخصص جاوا اسکریپت تعیین شده ، واجد شرایط ایجاد ، نگهداری و ویرایش کد جاوا اسکریپت هستید. شما می توانید به تیم های توسعه در ایجاد برنامه های مرتبط و واکنشی تحت وب و موبایل کمک کنید یا حتی خود به تنهایی برنامه ایجاد کنید.

 

 

منبع:

https://www.pass4sure.com/CIW-JavaScript-Specialist-certification.html

  • مجتبی تواضع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی