متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۱۲ ب.ظ

جاوا اسکریپ چیست

JavaScript زبان برنامه نویسی محبوب وب است. این برای اهداف گسترده ای استفاده می شود ، از ایجاد کوکی ها و شناسایی مرورگرها تا بهبود طراحی یک صفحه وب ، اعتبار سنجی فرم ها و غیره متفاوت است.

تسلط بر جاوا اسکریپت و فناوری های مرتبط ، مانند DOM و HTML ، به کسی امکان می دهد تا صفحات وب پویای غنی از تعامل را توسعه و حفظ کند. JavaScript توسط همه مرورگرهای وب محبوب ، از جمله Chrome ، Edge ، Firefox ، Internet Explorer و Safari پشتیبانی می شود.

فقط این نیست که JavaScript در زمره پرکاربردترین زبانهای برنامه نویسی و فن آوری های وب است بلکه مهارت بسیار مطلوبی در بخش IT است. بنابراین ، قطعاً انتخاب جاوا اسکریپت حرکت خوبی است.

 

متخصص جاوا اسکریپت

CIW متخصص جاوا اسکریپت

CIW مخفف Certified Internet Web Professional است. از اواسط دهه 90 یکی از ارائه دهندگان اصلی صدور گواهینامه خنثی فروشنده در ایالات متحده است. مناطقی که توسط گواهینامه CIW تأیید می شوند شامل طراحی وب ، توسعه ، پایگاه داده ، شبکه ، مدیریت و امنیت هستند.

صدور گواهینامه CIW متخصص جاوا اسکریپ برای داوطلبانی است که علاقه مند به طراحی راه حلهای مستقل از مشتری و مشتری هستند که تعامل و علاقه مشتری را افزایش می دهد. گواهینامه CIW متخصص جاوا اسکریپ تضمین می کند که دارنده می تواند:

با کاربران ارتباط برقرار کنید
جریان برنامه را کنترل کنید
اعتبارسنجی فرم ها
تصاویر متحرک
کوکی ایجاد کنید
تغییر HTML
ارتباط با پایگاه های داده

بخش اول CIW متخصص جاوا اسکریپ بر اصول و فنون اساسی JS ، به ویژه اقدامات استاندارد برنامه نویسی و کار با داده ها و متغیرها ، و استفاده از رویدادها ، توابع و روش ها متمرکز است.

پس از آن ، داوطلبان می توانند تکنیک های برنامه نویسی متوسط متخصص جاوا اسکریپت ، مانند:

استفاده از ساختارهای کنترلی برای جریان برنامه
دستکاری JS DOM
استقرار اشیا language زبان
ایجاد و استفاده از عبارات و اشیا custom سفارشی
گواهینامه متخصص جاوا اسکریپت همچنین بر روی ابزارها و تکنیک های اشکال زدایی و تصحیح کد JS و پسوندهای JS مانند چارچوب ها و کتابخانه های جاوا اسکریپت ، برنامه های وب تعاملی پیشرفته با AJAX و API های وب متمرکز است. گواهینامه JS برای موارد زیر ایده آل است:

توسعه دهندگان نرم افزار
طراحان وب
توسعه دهندگان وب
طراحان UI / UX
توسعه دهندگان تمام پشته

 

منبع:

https://hackr.io/blog/best-javascript-certification

  • مجتبی تواضع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی