متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

متخصص جاوا اسکریپت

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۸ ق.ظ

متخصص جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت مهمترین زبانی است که می توانید یاد بگیریدو با یاد گرفتن آن یک متخصص جاوا اسکریپت شوید. سالها پیش ، شما می توانستید وب سایتی را فقط با HTML تولید کنید. اکنون ، جاوا اسکریپت یک فناوری مهم است که نه تنها وب سایت های تعاملی - بلکه برنامه های کامل وب را نیز ایجاد می کند. سایت های مدرن فقط داده ها را نمایش نمی دهند بلکه به طور کلی به کاربران در تکمیل وظایف مانند رزرو یا خرید یک مورد کمک می کنند. جاوا اسکریپت بخش مهمی از این معاملات است.

 

تعیین متخصص جاوا اسکریپت

تعیین متخصص جاوا اسکریپت اثبات ملموسی بر تسلط شما بر مهارتهای مهم جاوا اسکریپت است و صرف نظر از محیطی که در آن کار می کنید ، ارزش شما را افزایش می دهد.

 

متخصص جاوا اسکریپ

نیاز متخصص جاوا اسکریپت

از طریق محتوای صفحه نمایش پویا گرفته تا تعامل با سرورهای از راه دور ، همه توسعه دهندگان به متخصص جاوا اسکریپت نیاز دارند. و ، جاوا اسکریپت فقط یک زبان وب نیست. با توجه به فن آوری های مرتبط مانند Node و Phone Gap ، جاوا اسکریپت اکنون می تواند در توسعه وب (سمت مشتری و سرور) و توسعه تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد. این تنها بخشی از دلیل این است که Javascript زبانی است که می توان از آن شناخت. جاوا اسکریپت مطلوب ترین مهارت در بین کسانی است که متخصص جاوا اسکریپت را استخدام می کنند.

 

منبع:

https://www.packtpub.com/product/javascript-specialist-video/9781788470445

  • مجتبی تواضع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی